8 mars - Skidskytte och träning

Idag kör herrarna 20km i skidskyttet och det kändes som ett bra skytte från killarna men det var synd att Björn missade ett skott. Det var väldigt synd. Resultatet kommer upp senare under dagen.
Idag är det även dags för min första fotbollsträning i ridhuset och man får hoppas att det går bra. Det kommer nog bli tungt men efter att ha spelat hela matcherna nu tidigare känner jag att jag har fått bättre självförtroende och känner att jag faktiskt kan detta väldigt bra. Har idag också bestämt mig för att dra ut på krogen på fredag med Simone och alla de andra brudarna. Himla gutt.!!




Malin Persson (jag) Foto: Amanda Persson

Ha en bra dag!
Puss & Kram på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0