14 mars - lugn dag

Idag har jag varit hos min bror och tagit det lugnt. Vi tog det lugnt med frukost framför tv:n och mys med Kersti. Sen tog vi en stadig lunch hemma hos Daniel som vi köpte på Cecil. Jag köpte även hem Peking soppa till Joakim. Vid två åkte Daniel till jobbet och då tog jag hand om Kersti till Caroline kom hem och sen tog jag bilen direkt hem till Sävsjöström och packadr Joakims träningsväska och åkte till Lenhovda och lämnade den till honom. Därefter åkte jag till Lägenheten och åt och tog det lugnt tills Joakim ringde och bad mig hämta honom i Lenhovda igen. Mycket farande fram och tillbaka men men vad gör man inte för den man älskar!

Ha en bra dag!
Puss & Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0