25-26 feb. - Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev och det har ju inte hänt så mycket heller. Men i fredags blev det att jag och syster tittade på Let's Dance medan Joakim tränade fotboll i Lenhovda. Och jag som tycker att Tina Thörner är bäst satt som ett ljus när hon dansade och ville inte att det skulle ta slut. Allt var så himla fint. Så här såg resultatet ut efter att domarna hade satt sina poäng efter deras danser och swingen:

1. Figge Norling & Oksana Spichak 37p+6p = 43p
2. Jessica Andersson & Kristjan Lootus 31p+9p = 40p
3. Frank Andersson & Charlotte Sinclair 31p+5p = 36p
4. Alexander Rybak & Malin Johansson 25p+10p = 35p
5. Tina Thörner & Tobias Karlsson 26p+8p = 34p
6. Alexandra Pascalidou & Ludwig Jerkander 26p+7p = 33p

Efter att publiken hade sagt sitt så blev det Jessica och Kristjan som fick duellera med Alexandra och Ludwig. Där tyvärr Alexandra och Ludwig inte höll hela vägen, så det fick åka hem.

Lördagen blev det att få lite besök av mamma, pappa, morfar, Daniel, Caroline och Kersti vilket var väldigt trevligt. Detblev lite tacos mys i köket och mys i soffan med skidor. Väl behövligt att träffa de, eftersom det var ett tag sen. Och det blir ju inte så ofta. Så man får vara glad för de tillfällen som blir. Så tog mamma och de med sig Amanda hem också som tillbringat hela sitt lov hemma hos mig. En trevlig vecka har det varit och det måste verkligen göras om.



Amanda och jag Foto: Helen Persson

Ha en bra dag!!
Puss & Kram på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0