11 feb. - Step Up 3, Anja på tredje plats och Let's Dance

Nu är det dags att ta det lite lugnt framför tv:n och titta på en film innan Let's Dance börjar och jag ska heja på alla mina favoriter. Det blir lite kärleksfilm med dans alla vet så klart att jag pratar om step up 3. En sjukt bra film med :
  • Rick Malambri som Luke, ledare för "house of pirates"
  • Adam G. Sevani som Robert "Moose" Alexander III
  • Sharni Vinson som Nathalie
  • Alyson Stoner som Camille Cage
  • Joe Slaughter som Julien, ledare för "house of samurai" och även bror till Nauhalie

Denna film är en fantastisk skapelse som man absolut inte kan vara utan och har man inte sett den så ska man absolut ta sig tid att se den. Jag lovar man blir inte besviken på det man ser. Man älskar allt man ser från början till slut helt underbart helt enkelt. Love it!!



Step Up 3 Foto: Google.se

Måste ju även säga att jag absolut kollade in de andra åket i superkomben och det gick ju lyssande för Anja Pärson det blev tillslut en tredje plats som jag tycker att hon absolut ska vara nöjd över. Dock väldigt överraskande gick Anna Fenninger från Österrike och vann superkomben. Och så här vart resultatet:

1. Anna Fenninger (Österrike)
2. Tina Maze (Slovenien)
3. Anja Pärson (Sverige)
4. Dominique Gisin (Schweiz)
5. Elisabeth Georgl (Österrike)
6. Denise Feierabend (Schweiz)
7. Julia Mancuso (USA)
8. Johanna Schnarf (Italien)
9. Marusa Ferk (Slovenien)
10. Lotte Smiseth Sejersted (Norge)
11. Maria Riesch (Tyskland)
12. Nicole Hosp (Österrike)
13. Michaela Kirchgasser (Österrike)
14. Margot Bailet (Frankrike)
15. Marie Marchand-Arvier (Frankrike)
16. Elena Curtoni (Italien)
17. Andrea Jardi (Spanien)
18. Maria Belen Simari-Birkner (Argentina)
18. Agnieszka Gasienica-Daniel (Polen)
20. Karolina Chrapek (Polen)
21. Macarena Simari-Birkner (Argentina)
22. Alexandra Coletti (Monaco)
23. Edit Miklos (Ungern)
24. Klara Krizova (Tjeckien)
25. Daniela Markova (Tjeckien)
26. Bogdana Matsotska (Ukraina)
27. Anna Berecz (Ungern)
28. Laurenne Ross (USA)

Så här vart resultatet efter dagens superkombination och jag som tycker att det är roligt att föra lite statistik. Och självklart så hoppades jag på en svensk medalj och det blev det ju. Snart är det även dags att föra lite statistik på Let's Dance också.!
Nu har domarna satt sina poäng på dansarna och nu ser resultatet ut så här innan tittarna ska ge sina röster:

1. Figge Norling & Oksana Spichak 37 poäng
2. Tina Thörner & Tobias Karlsson 34 poäng
2. Alexandra Pascalidou & Ludwig Jerkander 34 poäng
4. Frank Andersson & Charlotte Sinclair 30 poäng
5. Andreas Weise & Sigrid bernson 25 poäng
6. Alexander Rybak & Malin Johansson 24 poäng
7. Jessica Andersson & Kristjan Lootus 20 poäng
8. Helena Lundbäck & Jonathan Näslund 19 poäng

Vi får se vem som åker ut efter dagens omgång och jag kan inte gissa vem som åker ut det är så himla jämt mellan alla och det är ju tittarna som bestämmer. Jag hoppas i alla fall att Alexandra och Tina blir kvar efter dagens omgång.

Puss & Kram på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0